bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- diamond bosphoruss denen yazar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı6
- kadınlar neden aldatır15
- türk telekom port zammı4
- alan greenspan2
- devşirmelik makamı13
- sedat pekmez14
- lionel messi11
- cayenne4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- 0 0 73
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kadında güzellik aramayan erkek6
- iremga2
- köyde yaşama isteği2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- buddy dude4
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- sürekli esnemek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- kıskançlık5
- tarot falına inanan salak2
- eşek sucuğu14
- kimyon4
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- milli takıma reklam veren hiçbir markayı almıyorum2
- gammaz çetesi çökertildi2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
Türk kadınlara dayatılan bombok zihniyetin tam tersidir. Ben bu entryde nasıl olduğundan çok bence nasıl olması gerektiğini anlatmak istiyorum. ilişki dediğin şeyin bir mantığı olmalı. Birlikte vakit geçirmekten keyif aldığın, daha çok birlikte vakit geçirmek istediğin, seninle diğer insanlardan daha samimi bir iletişim kurmasını istediğin ve senin için en azından minimum çekicilik standartlarını karşılayan biriyle sevgili olmak manasına gelmeli. ilişki dediğin şey doğal olarak ilişkide bulunduğun kişiye karşı bir sorumluluk gerektirir. Ulan koduğumun toplumu erkeğe öyle bir şey dayatıyor ki kafandaki bütün tanımlarla çelişiyor. Türk toplumunda gerçekten bir ilişki arayan bir erkeğe gelebilecek bazı eleştirileri şöyle sıralayabiliriz:
1. Oğlum evlenecen mi sen de ya! Takıl işte.
- Ulan karşında senin gibi duyguları olan bir insan var. Birkaç hafta ya da ay takılacaksın sonra istediğini alacak ya da alamayacak ve bıkacaksın. Birinin hayatına girip sonra da rahatça “hadi ben kaçtım.” demek kolay mı arkadaş? Hiç mi vicdanınız yok? Arkanızda bırakacağınız enkazı hiç mi düşünmüyorsunuz? Bunu kız çocuğu sahibi akrabalardan duymak da en sapık hali. Senin kızına sadece ciddi düşünenler gelsin, seviyeli olsunlar ama milletin kızına en ufak bir empatin olmasın. Bana “kızlarla takıl işte” de. ikiyüzlülüğün daniskası.
2. Sen de çok seçicisin.
Evet! Ulan markette domates seçmiyorsun. insan karşındaki. Gün içinde bile çok kez değişkenlik gösterebilen bir varlık var ortada. Ne yapayım? Arkadaşını bile seçiyorsun. Arkadaşından daha çok vakit geçireceğin bir insanın hayata bakış açısını, hobilerini, karakterini ve birçok şeyi bilmeden nasıl vakit geçirebilirsin? Aranda bir bağ hissetmediğin birine vakit harcamaktan rahatsız olmuyor musun? Vaktin bu kadar mı değersiz? Hadi karşıdaki insanı da geçtin kendine hiç saygın yok mu?
3. Kimse takmıyor bu kadar kafa yormuyor, sen niye takıyorsun?
Çoğunluğun yaptığı doğru mudur yani? 80 milyona yakın insanız şu ülkede. Durumumuz da belli. Dışarıdan bakınca çok doğru işler yapılıyor gibi geliyor mu sana? Millet karısını sokak ortasında doğruyor, çocuğunu öldürüyor, kadınlara tecavüz ediyor, ufacık bebeğe halleniyor, yeni doğmuş bebeği poşete koyup çöpe atıyor. Böyle mi yapalım yani? Çoğunluğa göre hareket edip vicdanının yükünü hafifletmeye çalışanlara ayrı bir kıl oluyorum. Kendi doğrun, yanlışın, prensiplerin yok mu arkadaş? Gecelik ilişkiymiş, fuck buddymiş falanmış filanmış. Herkes öyle takılıyormuşmuş. Sorumsuz, boktan herifin biri kendi kıçından bir konsept uydurmuş, millet de işin kolayını bulunca düşmüş peşine.
Daha bir sürü eleştiri vardır da şimdilik aklıma bu üç büyükler geldi ama midem kalktı artık bu muhabbetlerden. iyice yaşımı almış olsam “nerede o eski bayramlar” diyeceğim, o kıvamdayım yani. Kadın erkek ilişkisinde güzel olan her ne varsa içine edildi ve ediliyor. ilişki meselesi artık iyice basite indirgendi.
1. Oğlum evlenecen mi sen de ya! Takıl işte.
- Ulan karşında senin gibi duyguları olan bir insan var. Birkaç hafta ya da ay takılacaksın sonra istediğini alacak ya da alamayacak ve bıkacaksın. Birinin hayatına girip sonra da rahatça “hadi ben kaçtım.” demek kolay mı arkadaş? Hiç mi vicdanınız yok? Arkanızda bırakacağınız enkazı hiç mi düşünmüyorsunuz? Bunu kız çocuğu sahibi akrabalardan duymak da en sapık hali. Senin kızına sadece ciddi düşünenler gelsin, seviyeli olsunlar ama milletin kızına en ufak bir empatin olmasın. Bana “kızlarla takıl işte” de. ikiyüzlülüğün daniskası.
2. Sen de çok seçicisin.
Evet! Ulan markette domates seçmiyorsun. insan karşındaki. Gün içinde bile çok kez değişkenlik gösterebilen bir varlık var ortada. Ne yapayım? Arkadaşını bile seçiyorsun. Arkadaşından daha çok vakit geçireceğin bir insanın hayata bakış açısını, hobilerini, karakterini ve birçok şeyi bilmeden nasıl vakit geçirebilirsin? Aranda bir bağ hissetmediğin birine vakit harcamaktan rahatsız olmuyor musun? Vaktin bu kadar mı değersiz? Hadi karşıdaki insanı da geçtin kendine hiç saygın yok mu?
3. Kimse takmıyor bu kadar kafa yormuyor, sen niye takıyorsun?
Çoğunluğun yaptığı doğru mudur yani? 80 milyona yakın insanız şu ülkede. Durumumuz da belli. Dışarıdan bakınca çok doğru işler yapılıyor gibi geliyor mu sana? Millet karısını sokak ortasında doğruyor, çocuğunu öldürüyor, kadınlara tecavüz ediyor, ufacık bebeğe halleniyor, yeni doğmuş bebeği poşete koyup çöpe atıyor. Böyle mi yapalım yani? Çoğunluğa göre hareket edip vicdanının yükünü hafifletmeye çalışanlara ayrı bir kıl oluyorum. Kendi doğrun, yanlışın, prensiplerin yok mu arkadaş? Gecelik ilişkiymiş, fuck buddymiş falanmış filanmış. Herkes öyle takılıyormuşmuş. Sorumsuz, boktan herifin biri kendi kıçından bir konsept uydurmuş, millet de işin kolayını bulunca düşmüş peşine.
Daha bir sürü eleştiri vardır da şimdilik aklıma bu üç büyükler geldi ama midem kalktı artık bu muhabbetlerden. iyice yaşımı almış olsam “nerede o eski bayramlar” diyeceğim, o kıvamdayım yani. Kadın erkek ilişkisinde güzel olan her ne varsa içine edildi ve ediliyor. ilişki meselesi artık iyice basite indirgendi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar