bugün

soyka96

sözlükte başörtüsüz kadınlara, izmirlilere de sürekli hakaret ediliyor. bu iğrenç gürüh türbanlı, türbansız ayırmıyor. neticede hakarete uğrayan hep "kadın". bence türbanlı, türbansız...hepsine tepki verilmeli. tepkilerini kontrol ederse ( yoksa bu tayfadan bir farkı kalmaz) bence kendisi için çok daha iyi olur.

sevgiler...
© copyright 2005 - 2026