bugün

yoville

2009'lu yıllarda facebook hesabı olup da hiç oynamamış olan var mı merak ettiğim oyun. Tanrım nostalji patlaması yaşıyorum sanırım, gidip oynayasım var. ya da sanalika da oynayabilirim.
© copyright 2005 - 2026