the sword

Grup 2003 yılında Austin, Texas'ta J.D. Cronise tarafından kuruldu.Heavy Metal türünde müzik yapıyorlar.Üyeleri:

* J.D. Cronise - vocals, lead & rhythm guitar
* Kyle Shutt - lead & rhythm guitar
* Bryan Richie - bass
* Trivett Wingo - drums

Albümleri:

Age of Winters

"Celestial Crown" - 1:57
"Barael's Blade" - 2:48
"Freya" - 4:34
"Winter's Wolves" - 4:37
"The Horned Goddess" - 5:02
"Iron Swan" - 5:46
"Lament for the Aurochs" - 8:00
"March of the Lor [Instrumental in 8 Movements]" - 4:41
"Ebethron" - 5:35
"Barael's Blade (live)" (Japan-only bonus track)
"Iron Swan (live)" (Japan-only bonus track)
"March of the Lor (live)" (Japan-only bonus track)

Gods of the Earth

"The Sundering" - 2:07
"The Frost-Giant's Daughter" - 5:02
"How Heavy This Axe" - 3:06
"Lords" - 4:56
"Fire Lances of the Ancient Hyperzephyrians" - 3:29
"To Take the Black" - 4:41
"Maiden, Mother & Crone" - 3:59
"Under the Boughs" - 4:57
"The Black River" - 5:52
"The White Sea" - 7:20
"Untitled Bonus Track" - 2:27

Genç bir grup. Metallica ön grubu olarak çaldıklarında hoşuma gitti. 7-8 şarkı indirdim. Iron swan, freya, march of the lor, fire lances the ancient hyperzehyrians(öeh), to take the black şarkılarını öneririm. Şunu söylemeliyim ki konser performansı kayıtlardan çok daha iyi!
© copyright 2005 - 2026