bugün

bursa

bundan sanırım 10 sene önce kentkart kullanıyorlardı. biz yüce başkent olarak 2 sene önce bu sisteme geçtik. ankara dışında yaşanılır diye düşündüğüm ender şehirlerdendi. şimdiki durumu nedir bilmiyorum.
© copyright 2005 - 2026