bugün

ufuckbuddy

Şu entrylerin sonuna belirli bir kelime ekleyen yazarlar sapık mı oluyo genelde. Bir ara beybi! Diyen vardı. Nedenini sordum. Sorum cevapsız kaldı, sevişelim dedi. Yine aynı şey olur diye sormaya korkuyorum. i f ş a l a n d ı n.
Beybi! Evet sıradaki.
© copyright 2005 - 2026