bugün

beşiktaş istese şampiyonlar ligini alır

istiyoruz ve bu sene alacağız da. dünyanın en iyi defanslarından pepe ve dünyanın en iyi forvetlerinden negredo ve dünyanın en iyi 2 kanadı, göbekte de atiba oğuzhan ile kalede de çılgın fabri ile bizim olacak o kupa!

edit: başlık başa kalmış amk şimdi yandık.
© copyright 2005 - 2026