bugün

zayice

anladığım kadarıyla biraz mal.

afrin'e girelim dediğimde, "pkk'lı söylemi" diyor. ulan geri zekalı, afrin pkk'nın değil mi? girelim analarını sikelim diyorum bu pkk'lık mıdır yoksa buna karşı çıkmak mıdır pkk'lılık. ne mal adamsın sen ya.

(bkz: tsk nın hala cesaret edip de afrin e girememesi/#37134495)
© copyright 2005 - 2026