hoşlanmak

sonu kötü, hoş-lan-tı ,hoşlandım galiba, hoş kız ,hoş çocuk bunlar samimiyetsiz cümleler, biraz daha yürekten belki ciğerden biraz daha içtenlik pls.
© copyright 2005 - 2026