kraljevo

" koyduk mu ? " ve benzeri lafları çokça kullandığını fark edip rahatsız olarak donuza eklemeye karar verdiğim yazar. sırf kendisi gibi kırıcı fanatiklerden ötürü beşiktaş" ın fenerbahçe" yi yenmesini gönülden diliyorum.
© copyright 2005 - 2026