bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- venezuela6
- demet evgar10
- kemalistler7
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- sözlüğün tadının kaçması5
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yanlış yapması3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türk kızı egosu6
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- 2026 dünya kupası22
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- alan greenspan3
- am okşama4
- aşure2
- dünya11
- zippo2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- futbol17
- pozantı2
- panter emel2
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- kıskanmak7
Geçtiğimiz cuma günü giriş yaptığım ülke. Burada 5. Günümü geçirdim, daha önce de gelmiştim ancak yaşanan son siyasi olaylardan sonra gelmek biraz ürkütüyordu açıkçası. Ama geldiğim ilk günden itibaren hissettiğim o kadar güzel duygu var ki...
Örnekse; daha girişteki pasaport kontroldeki polis türkçe konuştu benimle. Kendisi türk değil, bir hollandalı ancak benimle türkçe konuşma nezaketinde bulunması çok hoşuma gitti. Ardından gittiğim casinoda birkaç euro kazanmaya başlayınca yanımda oturan hollandalı bir bayan ne kadar şanslı olduğumdan bahsetti ve ardından türk olduğumu öğrenince çok harika bir ülkeye sahip olduğumuzdan falan dem vurdu.
Şimdiye kadar herhangi bir türk lokantasında yemek yemedim, ya da bir türk bölgesinde vakit geçirmedim. Özellikle tercih ettiğim bir kaç mekan var, oralara da türkler gitmiyor zaten. Ama görüştüğüm bir kaç türk arkadaşımdan duyduklarım çok ilginç. Burada yaşamları nasıl etkilendi bilmiyorum, tahmin de edemiyorum ancqk kendi kendilerine bir şeyleri zorlaştırdıkları kanaatindeyim. Zira havaalanında benimle türkçe konuşan polisle bir türk biz sıradayken kavga etti. Sebep de polisin türke soru sorması ve türkün de sanane minvalinde cevap vermesi.
Lafın kısası, burası harika bir ülke. Güzelliklerini hepiniz biliyorsunuz zaten anlatmaya gerek yok, ama medeniyet denilen şey burada dibine kadar yaşanıyor. insanlar birbirlerine saygılı. Her şeyden önce herkesin belli kuralları var ve o kurallar dahilinde hayatını sürdürüyor. 4 sene evvel geldiğimde burasının çok sıkıcı olduğunu düşünmüştüm ancak şimdi inanın geri dönmek salaklık gibi geliyor bana. Biz çok yoruluyoruz türkiye'de arkadaşlar. Siyaset bizim hayatımızın her alanında var, siyasetten arda kalan zamanda iş temposu, yaşam sıkıntısı, terör, ekonomi falan derken ebemiz sikiliyor türkiye'de farkında olmadan...
Yazık bize. Gerçekten çok yazık.
Örnekse; daha girişteki pasaport kontroldeki polis türkçe konuştu benimle. Kendisi türk değil, bir hollandalı ancak benimle türkçe konuşma nezaketinde bulunması çok hoşuma gitti. Ardından gittiğim casinoda birkaç euro kazanmaya başlayınca yanımda oturan hollandalı bir bayan ne kadar şanslı olduğumdan bahsetti ve ardından türk olduğumu öğrenince çok harika bir ülkeye sahip olduğumuzdan falan dem vurdu.
Şimdiye kadar herhangi bir türk lokantasında yemek yemedim, ya da bir türk bölgesinde vakit geçirmedim. Özellikle tercih ettiğim bir kaç mekan var, oralara da türkler gitmiyor zaten. Ama görüştüğüm bir kaç türk arkadaşımdan duyduklarım çok ilginç. Burada yaşamları nasıl etkilendi bilmiyorum, tahmin de edemiyorum ancqk kendi kendilerine bir şeyleri zorlaştırdıkları kanaatindeyim. Zira havaalanında benimle türkçe konuşan polisle bir türk biz sıradayken kavga etti. Sebep de polisin türke soru sorması ve türkün de sanane minvalinde cevap vermesi.
Lafın kısası, burası harika bir ülke. Güzelliklerini hepiniz biliyorsunuz zaten anlatmaya gerek yok, ama medeniyet denilen şey burada dibine kadar yaşanıyor. insanlar birbirlerine saygılı. Her şeyden önce herkesin belli kuralları var ve o kurallar dahilinde hayatını sürdürüyor. 4 sene evvel geldiğimde burasının çok sıkıcı olduğunu düşünmüştüm ancak şimdi inanın geri dönmek salaklık gibi geliyor bana. Biz çok yoruluyoruz türkiye'de arkadaşlar. Siyaset bizim hayatımızın her alanında var, siyasetten arda kalan zamanda iş temposu, yaşam sıkıntısı, terör, ekonomi falan derken ebemiz sikiliyor türkiye'de farkında olmadan...
Yazık bize. Gerçekten çok yazık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar