bugün

üniversitelerde bilim üretilmemesinin sebebi

üniversiteye yerleşmenin tek amaç olarak görülmesi ve bir şekilde oraya hoca olunca misyonunu tamamlayıp kişinin kendini rölantiye almasıdır.
© copyright 2005 - 2026