bugün

ak parti gençlik kollarının verdiği evet mektubu

akşam 7 de kapıyı birileri çaldı mektubu verdi. üstünde ismim ve adresim yazılı. hani herkese dağıtılan broşürleri isme özel hale getirmişler falan... adamlar çıtayı yükseltmişler iyice. en altta binali yıldırım yazısı ve imzası var.

ama kararım hayır!
© copyright 2005 - 2026