roberto baggio

dün, 24 ağustos 2016 italya depreminde en çok zarar gören şehir olan amatrice ile diğer şehir norcia'ya giderek, kendisinin 50. yaşını depremzedelerle birlikte kutlamış. sebebini de; “Televizyonlar, burada olup bitenleri, gerçek durumu tam olarak aktarmıyor. işte bu nedenle, burada olup bitenin farkına varmak için şahsen geldim." olarak açıklamış.

helal olsun valla. bizim gibi 80-90'lı nesiller futbolunu hatırlıyor ama bu davranışı, yeni nesillere kendini tanıtması için bence yeterli.

http://www.goal.com/tr/ne...ral&utm_campaign=trfb
© copyright 2005 - 2026