eşcinsellere evlilik hakkı verilmeli mi

Verilmeli.

Bu insanlar neden kendilerini gizlemek zorunda? Neden 'diğerlerinin' istediği gibi yaşamak, ona göre davranmak zorunda?
Niye bu insanlar yokmuş gibi, görünmezmiş gibi davranıyoruz? Neden haklarını, isteklerini yok sayıyoruz?
© copyright 2005 - 2026