bugün

vodafone

çalışıyorum. eve geldiğim gibi uyuyorum. 1 hafta faturayı ödeyemedim diye aramalara kapatan aşağılık firma. mesaiye kalabilir insanlar düşüncesi de yok.
© copyright 2005 - 2026