bugün

rakka

el bab'tan sonraki hedefmiş.

ulan niye afrin, niye menbiç değil de rakka?

sen oraya kürt koridoru oluşmasın diyr girmedin mi?

ne için mücadele ediyorsun sen orada?

başta desteklediğim lakin rakka sıradaki hedef olursa artık iyimser olamayacağım ne için girdiğimize dair.
© copyright 2005 - 2026