bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi18
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- öldükten sonra bana ne olacak4
- sözlüğün kırbacı2
- erkekler neden erken ölür4
- tamar tanrıyar2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 1 kilometrelik gökdelen2
- şafak çak4
- içtim şarabı13
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- owner of a lonely heart2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- kadir inanır22
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- enjoy im vaccinated3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- rakı sevmemek7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kemalist dünya24
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- true'nun çaylak olması16
- venezuella depremi3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- büstiyer2
- mustafa kemal atatürk7
bir garip serzeniş. yani osmanlı kaldığı yerden devam edecekse bilinsin isterim ki antep maraş urfa fansızlarda, kars ruslarda, istanbul ingiliz denetiminde, ege yunanda, antalya italyanlardaydı.
yani osmanlı deyince herkesin aklına 3 kıtaya hüküm sürmüş güçlü bir osmanlı geliyor eyvallah ama kardeşim sen bu hükmü 600 yıl boyunca sürdüremedin ki; burda karalama yapmıyorum ama artık birşeyleri de anlamamız gerek. ülke kurulduktan kaç yıl sonra anadolu topraklarına katıldı, fransız devrimi sonrası kaç tane devletin kendisinden kopmasına engel olamadı. güçlüydük ve o güç zamanla geçti, hatta çok ağır kaybettikte ki o kaybeden de osmanlı. sonra ordan yeni bir devlet kurduk ki buda normal sonuçta osmanlı da yıkılan ve parçalanan anadolu selçuklunun üzerine kurulmuş bir devlet, anadolu selçuklu da büyük selçuklu güç kaybetmeye başlayınca bağımsızlığını ilan etmişler. ben o zamanlarda hiçbir devlet yöneticisinin "hadi olm bu 3. ahmedle, abdulazizle olmadı siz baştan konya üzerinden selçuklunun yükselişini yapalım, zaten osmanlı de neymiş selçuk ismi daha ortam ismi" demiş olabileceklerini düşünmüyorum. akp'nin alt kesiminin buna inanması ise beni benden alıyor cidden. eğer çooook güçlü br ülke olmak istiyorsan kavramlarla uğraşma kardeşim; üret, geliştir, pazarla sonra zaten peşine takılırlar.
yani osmanlı deyince herkesin aklına 3 kıtaya hüküm sürmüş güçlü bir osmanlı geliyor eyvallah ama kardeşim sen bu hükmü 600 yıl boyunca sürdüremedin ki; burda karalama yapmıyorum ama artık birşeyleri de anlamamız gerek. ülke kurulduktan kaç yıl sonra anadolu topraklarına katıldı, fransız devrimi sonrası kaç tane devletin kendisinden kopmasına engel olamadı. güçlüydük ve o güç zamanla geçti, hatta çok ağır kaybettikte ki o kaybeden de osmanlı. sonra ordan yeni bir devlet kurduk ki buda normal sonuçta osmanlı da yıkılan ve parçalanan anadolu selçuklunun üzerine kurulmuş bir devlet, anadolu selçuklu da büyük selçuklu güç kaybetmeye başlayınca bağımsızlığını ilan etmişler. ben o zamanlarda hiçbir devlet yöneticisinin "hadi olm bu 3. ahmedle, abdulazizle olmadı siz baştan konya üzerinden selçuklunun yükselişini yapalım, zaten osmanlı de neymiş selçuk ismi daha ortam ismi" demiş olabileceklerini düşünmüyorum. akp'nin alt kesiminin buna inanması ise beni benden alıyor cidden. eğer çooook güçlü br ülke olmak istiyorsan kavramlarla uğraşma kardeşim; üret, geliştir, pazarla sonra zaten peşine takılırlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar