skocax

ekşi sözlüğün en iyi 3 yazarından biri olduğu kesindir. en azından benim nazarımda bu böyledir. ancak gel gör ki yavşak bir moderasyona sahip ekşi yönetimi bu adamı çaylak yapmış. ulan ben sırf bu adamın yazılarını tatilde gömülüp okuyorum diye hanımla kavga ettim. kaldı ki öyle oturayım da yazı okuyayım diyen adam değilim. saçma sapan bakınızlara tek kelimelik esprilere müsade eden hatta onları debe adını verdikleri listeye alan moderasyon bu adamın okusan en az 1 saatini alacak entrysini tanım değil diye siliyor. adamlarda ki lükse bak amk.

burdan çağrı yapıyorum sevgili skocaxa gel burada yaz kardeş. biz kadir kıymet biliriz. sen gazali kötü dersen tamam deriz. niçe dersen fıroyd dersen tamam deriz. uyarız yani sana.

din kur müridin olalım reis. *
© copyright 2005 - 2026