bugün

keman

Öğrenmesi oldukça zor. Sol re la mi diye diye dolaştım iki ay.ama istek bir yere kadar, ben kesinlikle yetenek işi olduğunu düşünüyorum. En azından benim nazarımda Keman çalan insanlar çok yetenekli. Buradan hepsini tebrik ediyorum.lol.
© copyright 2005 - 2026