bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu15
- üniversitelerin gereksiz olması8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- kemalist dünya8
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sözlüğü bırakmak istemek3
- cemevinde hain kemal sloganları5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- gönüllü moderatörlük2
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aile evinde yaşamak4
- okulların kapanması3
- kemalistler9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- 2026 dünya kupası23
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- nilsu berfin aktaş3
- arda güler3
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- allah5
- nemden nefes alamamak2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- şile2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- uğurcan çakır2
- bir insanı sevmek11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
cevabı merak edilen sorudur.
kız alenen kaşarsa o başka tabi. onu eleştirmiyorum. benim sorum ''özgürüm ben .s.s'' diyen kezolara. ''uff hava sıcak napim'' diyen salaklara.
şimdi şu konuda bi anlaşalım. hava sıcaksa, yalnız size değil, biz erkeklere de sıcak. peki biz kasıklarımızın hizasına gelen ultra mini şort giyiyor muyuz? ya da göbeğimizi göğüslerimizin oraya kadar açıkta bırakan şeyler giyiyor muyuz? biz kot pantolon tişörtle dışarı çıkınca sıcaktan geberiyor muyuz?
şort giyin tabi. giyin ama şortla külot arasındaki farkı bi öğrenin. şort dediğin diz hizasında ya da dizin azıcık üstünde olur. sizin giydiğiniz şort değil, bildiğiniz külot. tek farkı yüksek bel külot olması. üst kısmının göbek deliğinin altına kadar geliyor olması. ama alt kısmı kasık hizanızda. ki millet de zaten üst değil alt kısmınızla ilgilenir.
sonra bi dapdar kısacık etek giyiyorlar, maşallah donunun rengini geçtim, üzerindeki desenlere kadar meydanda. yahu 21. yy'dayız diye çıplak mı gezmeniz lazım? nerede kaldı bu amına koydumun mahremiyeti? insan biraz utanır lan modernim diye çıplak gezmekten. bir sürü insan sizin her yerinizi görüyor sokakta. ne pis hayallerine alet oluyorsunuz bir bilseniz dudağınız uçuklar. hâl böyle olunca da sevgilileriniz bu durumdan duyduğu rahatsızlığı dile getirince ''sen kimsin ki benim kıyafetime karışıyorsun! sen kim oluyorsun!'' diyorsunuz. ebenizin amı oluyorlar afedersiniz. sevgiliniz ulan işte, sevgiliniz. sevgi-li. seviyor işte amına koyduğum. sevmese sikinde olmazsın zaten. seviyor ki başka erkeklerin senin kıçını memeni bacağını görmesinden rahatsızlık duyuyor. karışmayan biri istiyorsan siktir git gavat avına çık. ifrit oluyorum sizin bu kezoluğunuzdan. özgürsünüz diye, sevgilinizi, onun gururunu, hislerini ayaklar altına alıp da, elaleme götünüzü gösteremezsiniz. özgürlük bu değil. az edepli olun, üsturuplu olun amk. mahremiyetinize önem verin. diz hizanızın azıcık üstünde şort giyerseniz sıcaktan ölmezsiniz korkmayın. bakın biz ölmüyoruz.
bakın mesela bu kezoların gözündeki ''şort'' bu;
görsel
bu da külot;
görsel
alın kendiniz görün. vallahi külot daha kapalı. şort dedikleri şey daha açık. eğer kaşar değilseniz böyle bir şeyi giymekten utanırsınız.
bakın şort dediğin budur;
görsel
görsel
bunlar değil;
görsel
görsel
görsel
görsel
kız alenen kaşarsa o başka tabi. onu eleştirmiyorum. benim sorum ''özgürüm ben .s.s'' diyen kezolara. ''uff hava sıcak napim'' diyen salaklara.
şimdi şu konuda bi anlaşalım. hava sıcaksa, yalnız size değil, biz erkeklere de sıcak. peki biz kasıklarımızın hizasına gelen ultra mini şort giyiyor muyuz? ya da göbeğimizi göğüslerimizin oraya kadar açıkta bırakan şeyler giyiyor muyuz? biz kot pantolon tişörtle dışarı çıkınca sıcaktan geberiyor muyuz?
şort giyin tabi. giyin ama şortla külot arasındaki farkı bi öğrenin. şort dediğin diz hizasında ya da dizin azıcık üstünde olur. sizin giydiğiniz şort değil, bildiğiniz külot. tek farkı yüksek bel külot olması. üst kısmının göbek deliğinin altına kadar geliyor olması. ama alt kısmı kasık hizanızda. ki millet de zaten üst değil alt kısmınızla ilgilenir.
sonra bi dapdar kısacık etek giyiyorlar, maşallah donunun rengini geçtim, üzerindeki desenlere kadar meydanda. yahu 21. yy'dayız diye çıplak mı gezmeniz lazım? nerede kaldı bu amına koydumun mahremiyeti? insan biraz utanır lan modernim diye çıplak gezmekten. bir sürü insan sizin her yerinizi görüyor sokakta. ne pis hayallerine alet oluyorsunuz bir bilseniz dudağınız uçuklar. hâl böyle olunca da sevgilileriniz bu durumdan duyduğu rahatsızlığı dile getirince ''sen kimsin ki benim kıyafetime karışıyorsun! sen kim oluyorsun!'' diyorsunuz. ebenizin amı oluyorlar afedersiniz. sevgiliniz ulan işte, sevgiliniz. sevgi-li. seviyor işte amına koyduğum. sevmese sikinde olmazsın zaten. seviyor ki başka erkeklerin senin kıçını memeni bacağını görmesinden rahatsızlık duyuyor. karışmayan biri istiyorsan siktir git gavat avına çık. ifrit oluyorum sizin bu kezoluğunuzdan. özgürsünüz diye, sevgilinizi, onun gururunu, hislerini ayaklar altına alıp da, elaleme götünüzü gösteremezsiniz. özgürlük bu değil. az edepli olun, üsturuplu olun amk. mahremiyetinize önem verin. diz hizanızın azıcık üstünde şort giyerseniz sıcaktan ölmezsiniz korkmayın. bakın biz ölmüyoruz.
bakın mesela bu kezoların gözündeki ''şort'' bu;
görsel
bu da külot;
görsel
alın kendiniz görün. vallahi külot daha kapalı. şort dedikleri şey daha açık. eğer kaşar değilseniz böyle bir şeyi giymekten utanırsınız.
bakın şort dediğin budur;
görsel
görsel
bunlar değil;
görsel
görsel
görsel
görsel
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar