bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- bugün de meme atan olmaması7
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız8
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 2026 trans onur yürüyüşü2
- cuckold erkek4
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- hoşgeldin pazartesi2
- netflix yasaklanmalıdır2
- morkstar2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ona bir şey söyle16
- seksten sonra bira içmek5
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- evlilikteki en büyük sorun4
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- sözlük kadınları5
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- yazarların en sevdiği meyve9
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- alevilerde muhammed ismi5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- istanbul6
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- güne bir şarkı bırak18
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
halkın iradesinin önüne kimsenin geçemeyeceği...falan filan...
brexit halkın iradesi mi? yoksa bazı şeylere "yeter" denmesi mi?
ne oldu da birleşik krallığın yüzde 52'si "ab'den ayrılalım" dedi?
ne olduğunu söyleyeyim, akıllandılar.
şimdi romantik solcu halk düşmanları gelip benim "ırkçılık" yaptığımı söyleyecekler, ama gerçekler acıdır.
ingilizler ab'nin kendilerini sömürmesine "yeter" dediler. tıpkı bizim ileride kürtlerin bizleri sömürmesine "yeter" diyeceğimiz gibi.
evet, avrupa birliği, ortak pazar belki ilk zamanlarda harika işlerdi.
çünkü salt ticari ve ekonomik bir birlikti.
ama günümüzde ab artık siyasal bir birliktelik, ekonomi ve ticaret adeta 2. planda.
tabi işin içine politika girince de politikanın en sevdiği şeyin "niteliksiz kalabalık" olduğu malum. yani ab ekonomik bir birlik olmaktan çıkıp, politik bir birliğe dönüşmeye başlayınca, bu politik birlikteliği "demokrasi"ye dayandırmak, yani halk iradesi, çoğunluk olarak göstermek gerekti.
bu yüzden de avrupa birliği siyasal anlamda büyüme, yeni ülkeleri de birliğe dahil etme sürecine girdi.
avrupa birliğine giren her yeni üye, avrupa birliği'nin mevcut üyelerine birtakım maddi külfetler getirdi.
yani birlik siyasal anlamda büyürken, ekonomik anlamda da fakirleşti.
örneğin ingiltere'nin yıllık ödemesi gereken ab katkı payı 8.5 milyar sterline ulaştı.
büyük para, çok büyük.
ingiltere'den alınan bu 8,5 milyar sterlin para, yunanistan, portekiz gibi çalışıp üretmeyen ülkelerin ekonomilerini düzeltmek, litvanla, slovakya, polonya, letonya, romanya, bulgaristan gibi ülkelerin muasır medeniyet seviyesine ulaşması için kullanıldı.
kısacası, ab, ingilizlerden aldı, yeni üyelere, ve çalışmayan, üretmeyen üyelere yedirdi.
ingiltere bunun karşılığında ne kazandı?
hiç.
nereye gelmek istediğimi anlıyorsunuz değil mi?
bu tıpkı neye benziyor idrak edebiliyorsunuz değil mi?
bakın bu türkiye'nin durumuna tıpatıp benziyor.
bir yanda çalışan, üreten, vergi ödeyen türkler, bir yanda üretmeyen, tüketen, devletten beslenen ama devlete bir katkısı olmayan kürtler.
rakamlar ortada.
(bkz: rakamlarla kürtler ve kürt sorunu/#18570319)
bugün türkiye'de kürtler olmasa ne kadar müreffeh bir ülke olacağımızı defalarca yazmaya gerek var mı?
ingilizler servetlerini, emeklerini nasıl diğer milletler ile paylaşmak istemiyorsa, biz de aynısını istiyoruz.
sırf götveren politikacıların siyasi hırsları için türk milleti 20 milyon kürdü besliyor yıllardır.
bugün ingilizlerin geç de olsa yapmış olduğu şeyi biz 30 sene önce yapmış olsaydık dünyada parmakla gösterilen, güçlü ve zengin bir ülkeydik.
evet, ingilizler de geç kaldı, ama kangren olan parmağı kesip attılar.
biz hala atmayı bırak, bunu düşünmüyoruz bile.
kaçak elektrik olayında bağırıp çağırıyoruz o kadar.
oysa yıllardır kürtlerden bir şey almadan onlar için harcanan trilyon dolarlar ile biz çok daha güçlü bir ülke, çok daha mutlu bir halk olabilirdik.
ingilizler bugün bunu seçti.
biz ne zaman seçeceğiz acaba?
brexit halkın iradesi mi? yoksa bazı şeylere "yeter" denmesi mi?
ne oldu da birleşik krallığın yüzde 52'si "ab'den ayrılalım" dedi?
ne olduğunu söyleyeyim, akıllandılar.
şimdi romantik solcu halk düşmanları gelip benim "ırkçılık" yaptığımı söyleyecekler, ama gerçekler acıdır.
ingilizler ab'nin kendilerini sömürmesine "yeter" dediler. tıpkı bizim ileride kürtlerin bizleri sömürmesine "yeter" diyeceğimiz gibi.
evet, avrupa birliği, ortak pazar belki ilk zamanlarda harika işlerdi.
çünkü salt ticari ve ekonomik bir birlikti.
ama günümüzde ab artık siyasal bir birliktelik, ekonomi ve ticaret adeta 2. planda.
tabi işin içine politika girince de politikanın en sevdiği şeyin "niteliksiz kalabalık" olduğu malum. yani ab ekonomik bir birlik olmaktan çıkıp, politik bir birliğe dönüşmeye başlayınca, bu politik birlikteliği "demokrasi"ye dayandırmak, yani halk iradesi, çoğunluk olarak göstermek gerekti.
bu yüzden de avrupa birliği siyasal anlamda büyüme, yeni ülkeleri de birliğe dahil etme sürecine girdi.
avrupa birliğine giren her yeni üye, avrupa birliği'nin mevcut üyelerine birtakım maddi külfetler getirdi.
yani birlik siyasal anlamda büyürken, ekonomik anlamda da fakirleşti.
örneğin ingiltere'nin yıllık ödemesi gereken ab katkı payı 8.5 milyar sterline ulaştı.
büyük para, çok büyük.
ingiltere'den alınan bu 8,5 milyar sterlin para, yunanistan, portekiz gibi çalışıp üretmeyen ülkelerin ekonomilerini düzeltmek, litvanla, slovakya, polonya, letonya, romanya, bulgaristan gibi ülkelerin muasır medeniyet seviyesine ulaşması için kullanıldı.
kısacası, ab, ingilizlerden aldı, yeni üyelere, ve çalışmayan, üretmeyen üyelere yedirdi.
ingiltere bunun karşılığında ne kazandı?
hiç.
nereye gelmek istediğimi anlıyorsunuz değil mi?
bu tıpkı neye benziyor idrak edebiliyorsunuz değil mi?
bakın bu türkiye'nin durumuna tıpatıp benziyor.
bir yanda çalışan, üreten, vergi ödeyen türkler, bir yanda üretmeyen, tüketen, devletten beslenen ama devlete bir katkısı olmayan kürtler.
rakamlar ortada.
(bkz: rakamlarla kürtler ve kürt sorunu/#18570319)
bugün türkiye'de kürtler olmasa ne kadar müreffeh bir ülke olacağımızı defalarca yazmaya gerek var mı?
ingilizler servetlerini, emeklerini nasıl diğer milletler ile paylaşmak istemiyorsa, biz de aynısını istiyoruz.
sırf götveren politikacıların siyasi hırsları için türk milleti 20 milyon kürdü besliyor yıllardır.
bugün ingilizlerin geç de olsa yapmış olduğu şeyi biz 30 sene önce yapmış olsaydık dünyada parmakla gösterilen, güçlü ve zengin bir ülkeydik.
evet, ingilizler de geç kaldı, ama kangren olan parmağı kesip attılar.
biz hala atmayı bırak, bunu düşünmüyoruz bile.
kaçak elektrik olayında bağırıp çağırıyoruz o kadar.
oysa yıllardır kürtlerden bir şey almadan onlar için harcanan trilyon dolarlar ile biz çok daha güçlü bir ülke, çok daha mutlu bir halk olabilirdik.
ingilizler bugün bunu seçti.
biz ne zaman seçeceğiz acaba?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar