bugün

ankara

kimse sevmese de benim çok sevdiğim ve yaşadığım şehirdir. neyini sevmiyorsunuz anlamadım ki? her yerinden beton yığınları yükselen, kocaman bir çöp denizine sahip olan, havasını 10 dk solumayla bile astım krizlerini tetikleyebilen istanbul'dan kat be kat güzeldir.
© copyright 2005 - 2026