bugün

edirne

iki yıl boyunca ikamet ettiğim güzel şehir.insan ister istemez
-aman be ya
-avzaya gittim hayran içtim ayran kaldım

tarzı konuşmaya alışıyor.küçük ve bol sivrisinekli bir şehir olmasına rağmen güzeldir...
© copyright 2005 - 2026