bugün

keşke

pişmanlık cümlesi içinde geçtiğinde kötü, (bkz: keşke ona burda kal deseydim)
istek cümlesi içinde geçtiğinde ise daha iyidir. (bkz: keşke burda kalsaydı keşke hiç gitmeseydi)
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026