tt arena da fener i bekleyen azmış 52 bin aslan

20 martta oradaydım, 3-4 saat öncesinden iyi bir kalabalık vardı. içeri girdim oturdum sahayı kokladım 3 saat kala garip bi heycan vardı içerisi baya doluydu ama maç ertelenmişti o kadar kişi ye yazık oldu, 13 nisanda gene orda olacağız Allah ın izniyle.
© copyright 2005 - 2026