bugün

ahde vefa

Nefret ettiğim albüm.

Tamam albüm güzel de haftada 356 kez aynı albüm mü dinlenir lan.

Keyfimizden dinlemiyoruz herhalde. iş yerinde bir bu çalıyor ne yapayım?
© copyright 2005 - 2026