bugün

kaynarca

yaşadığım istanbulun güzide ilçesi pendik'in güzide semtidir. insanları çok naturaldir. gelip istediğiniz zaman insanları doğal ortamlarında gözlemleyip fıstık filan atabilirsiniz. gündüz gelmenizi tavsiye ederim.
© copyright 2005 - 2026