bugün

beşiktaşlı kız

asildir. güzeldir. futboldan anlayandır renkli takım tutmayacak kadar sağlam kızdır. kartaliçedir. çirkef değil, harbidir. o benim, benim o !
yasasın Beşiktaş'lı olmak. Yaşasın kartaliçe olmak.. Tesekkürler babacım, beni Böyle yetiştirdiğin için.

NOT: Biz erkek için takım değiştirmeyiz !
© copyright 2005 - 2026