yurtdışında yaşayıp akp ye oy veren seçmen

ha akp'ye ha chp'ye ha mhp'ye oy vermiş ne fark eder. yaşadığı yer değil, yönetimde söz sahibi olmaları kadar saçma bir şey yok. gelip türkiye'de yaptığı bir aylık yaz tatili için mi oy kullanıyorlar anlamıyorum. geçen seçimde de akp'ye oy veren bilmem kaç norveçli türk vardı. saçmalık sadece.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026