bugün

ankara

boku yemiş şehirdir.

bomba patlarken yolları tıkayıp ambulansların gelmesine izin vermeyen bazı canlıları silkeyim. kaos esnasında insanlara biber sıkanları sonuna kadar silkeyim. o esnada insanları coplayanları silkeyim. olayların çok sonrasında yani akşama doğru, yaptığınız ve yapacağınız tüm uygulamaları ayrı silkeyim. hiç bir stratejik olayı olmayan yol kapatmalarınızı silkeyim. hepinizin ailesine selam.

şu an dışarda olan var mı diye merak ediyorum örneğin. ben zar zor eve gelebildim yukarda saydığım bazı canlılar yüzünden. insanlar duraklarda çaresizce bekliyorlardı. biber gazları otobüslere giriyordu. bazı sokaklar mahşer alanı gibiydi. hala dışarda olanların allah yardımcıları olsun.
© copyright 2005 - 2026