bugün

vestel kronos

çıkış zamanı saçma ve pahalı sistem. 8 gb ram koymuşlar. ancak xp en fazla 3.25, vista ise en fazla 4 gb ram görebilmekte şu an. viste service pack 1 gelmeden bir işe yaramaz.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026