bugün

ankara

Bir türlü sevemediğim nalet şehirdir. Havası hava değil. Doğa desen o zaten yok. Eğlence desen yine yok. insanlarından bahsetmiyorum bile. Herşeyiyle bu kadar soğuk başka bir şehir var mı merak etmekteyim.
© copyright 2005 - 2026