bugün

gazi üniversitesi

Kendisini milliyetci zanneden gerizekali fasist ve kafatascilarla dolu liseden bozma adi "universite". Merkez kampus olarak konusuyorum ki ogretmenler gotu atmis yatiyor, ne bir konusmaci geliyor ne de sempozyumlar,kongreler.ogrenciler keske okula gelmek yerine ulku ocaklarinda ya da kahvehanede takilsalar.goruntu kirliliginden olusan kekolar ve kezbanlarla dolu. Bir tane duzgun turkce konusan insanevladi gormedim fef'te bile. Hepsi la gardas basini yisin diye dolaniyor.sonra bunlara diploma veriliyor bir de.hey yavrum hey. Hocalarda sikimsonik universitelerden mezun olup burnundan kil aldirmayan tipler de mevcut,dolu dolu olup mutevazi olan da var 1 2 tane.onlar da gaziden gitme pesinde zaten,agizlari yanmis burdan.velhasil,azicik okumayi,ogrenmeyi,arastirmayi ve tartismayi seviyorsaniz gelmeyin kardesim buraya gidin eskisehirde filan okuyun ben yaptim siz yapmayin. He benim derdim ayni kekoluga devam etmek,corumdaki hayatimi devam ettiricem diyorsan gel anadolu comarligina devam et.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026