osurmamak

hastanede doktorların sorun olarak gördüğü havalandırma giderinin çalışır durumda olmaması durumu.
valla osuramayan hastayı taburcu etmiyorlar arkadaş. o yüzden osurmak bir niiimettir yeminlen.
yaşlı insanlar bunu şu cümleyle özetlerler genelde; hayatta en güzel şey yiyip içmek osurup sıçmak.
ee tecrübe her zaman doğruyu söyler. o yüzden osurun gençler.
he aklıma geliverdi, sakın asansör gibi kapalı yerlerde osurmayın. sizden sonra o noktaya gelen insan çok acımasız küfürler edebilir içinden. ben size söyleyeyim.
© copyright 2005 - 2026