bugün

sözlük yazarlarının itirafları

beni bilen bilir. fakir bir babaya sahibim. hayatta bazı şeyleri değiştiremiyor ve seçemiyoruz. bu da o durumlardan biri. daha önceki entrylerimde de bahsettiğim gibi babama kendim bildim bileli içimde hep bir öfke besliyorum bana bu hayatı sunduğu için.

bazı günler evden çıkarken musluğu açık bırakıp çıkıyorum. eve herkesten önce girdiğim için farketmiyorlar da. hadi öde bakalım su faturasını neyle ödeyecen? Bu benim öfkemi asla sindirmez biliyorum ama en azından geçici de olsa iyi hissediyorum böyle yaparak. 17 yıldır çekiyorum bana verdiğin hayatı. bundan sonra sen de çekeceksin.
© copyright 2005 - 2026