bugün

passolig

deplasman yasağını kaldiriyoruz desinler gidip almayan orospu çocuğu.. ama hem güvenlik sebebiyle passolig i cikartiyoruz deyip 1000-1500 deplasman taraftarinin guvenligi saglayamiyorsan sikerim kartini da ligini de. yine sinirlendim yok yere..
© copyright 2005 - 2026