köye gitmek

Bir kaç gün sonra yapacağım eylem.ama tam da köy sayılmaz.sivasımız böyüyor.
Sivaslı değilim.alıntı yapiyim dedim,evet olmadı galiba.
© copyright 2005 - 2026