bugün
- lise defteri6
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar15
- türkiye6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması13
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- yürüyüş partisi7
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler6
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- ilgi2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz3
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- chp'deki değişimciler3
- diş ağrısı2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak14
- kadınların beli açık gezmesi2
- ismet gurbuz 20245
- kablo dolu çekmece2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- saba makamı ile okunan ezan2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- gönüllü esaret paradoksu2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- güne bir şarkı bırak19
- makarna süzmek5
- bugün de meme atan olmaması13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- zaman gazetesi2
- house of the dragon2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- tgrt3
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
çıkış noktası kalmadığını belirten bir yazar tarafından dile getirilmiş bir söz.
bazı yazarların söylediği gibi ilgi çekme amaçlı açılmış bir başlık mı yoksa gerçekten intihara meyilli biri tarafından açılmış bir başlık mı bilmiyorum fakat ben gerçek olma ihtimalini göz önünde bulundurarak bir şeyler yazmak istiyorum. çünkü gerçekleşme ihtimali binde bir bile olsa ve bu intihar gerçekleşse kendimi vicdani olarak sorumlu hissederim.
herhangi bir dine ya da allah' a inanıyor musun bilmiyorum fakat birçok insanın intihar etmemesinin temel nedeni dinin intiharı yasaklamış olmasıdır. yoksa emin ol birçok insan intihar etmek suretiyle hayatını sonlandırırdı. ben de bunlardan biriyim mesela. öyle dönemler oldu ki intihar ihtimali geldi birkaç sefer aklıma fakat inancım gereği bu eylemi gerçekleştiremedim hiçbir zaman ve şimdi, iyi ki de gerçekleştirememişim diyorum kendime. çünkü benim sıkıntı olarak gördüğüm şeyler aslında basit, sıradan şeylermiş ama o dönemlerde yaşımın da küçük olması sebebiyle bu sıkıntılar benim gözümde büyümüş, büyümüş ve büyümüş...
eğer benim inançla şunla bunla işim olmaz diyorsan da başka şeylere yönlendir kendini.
ne bileyim zor durumdaki insanlara yardım et mesela, çık bir parka git çocuklarla birlikte kaydıraktan kay, sokağa çık ve hiç tanımadığın insanlara bir tebessüm eşliğinde merhaba de, işaret dili öğren mesela, işitme engelli insanlarla iletişim kurmaya çalış...
bu saydığım basit şeyler insanın mutlu olması için yetiyor da artıyor bile bazen.
gündemi takip et ya da siyasetle ilgilen sonra gel sözlükte siyaset tartışalım, hatta arada anlaşamayıp birbirimize aşırıya kaçmamak kaydıyla küfürler bile edebiliriz belki.
ve tüm bu yazdıklarımdan benim pollyanna gibi bir insan olduğum çıkarımında bulunma sakın. aksine o kadar karamsar bir insanım ki şimdiye kadar nasıl olmuş da hayatta kalmış bu dersin beni tanısan ama ben bile yaşamak için geçerli sebepler buluyorken senin intihar etmene hiçbir anlam yükleyemem genç arkadaşım...
bazı yazarların söylediği gibi ilgi çekme amaçlı açılmış bir başlık mı yoksa gerçekten intihara meyilli biri tarafından açılmış bir başlık mı bilmiyorum fakat ben gerçek olma ihtimalini göz önünde bulundurarak bir şeyler yazmak istiyorum. çünkü gerçekleşme ihtimali binde bir bile olsa ve bu intihar gerçekleşse kendimi vicdani olarak sorumlu hissederim.
herhangi bir dine ya da allah' a inanıyor musun bilmiyorum fakat birçok insanın intihar etmemesinin temel nedeni dinin intiharı yasaklamış olmasıdır. yoksa emin ol birçok insan intihar etmek suretiyle hayatını sonlandırırdı. ben de bunlardan biriyim mesela. öyle dönemler oldu ki intihar ihtimali geldi birkaç sefer aklıma fakat inancım gereği bu eylemi gerçekleştiremedim hiçbir zaman ve şimdi, iyi ki de gerçekleştirememişim diyorum kendime. çünkü benim sıkıntı olarak gördüğüm şeyler aslında basit, sıradan şeylermiş ama o dönemlerde yaşımın da küçük olması sebebiyle bu sıkıntılar benim gözümde büyümüş, büyümüş ve büyümüş...
eğer benim inançla şunla bunla işim olmaz diyorsan da başka şeylere yönlendir kendini.
ne bileyim zor durumdaki insanlara yardım et mesela, çık bir parka git çocuklarla birlikte kaydıraktan kay, sokağa çık ve hiç tanımadığın insanlara bir tebessüm eşliğinde merhaba de, işaret dili öğren mesela, işitme engelli insanlarla iletişim kurmaya çalış...
bu saydığım basit şeyler insanın mutlu olması için yetiyor da artıyor bile bazen.
gündemi takip et ya da siyasetle ilgilen sonra gel sözlükte siyaset tartışalım, hatta arada anlaşamayıp birbirimize aşırıya kaçmamak kaydıyla küfürler bile edebiliriz belki.
ve tüm bu yazdıklarımdan benim pollyanna gibi bir insan olduğum çıkarımında bulunma sakın. aksine o kadar karamsar bir insanım ki şimdiye kadar nasıl olmuş da hayatta kalmış bu dersin beni tanısan ama ben bile yaşamak için geçerli sebepler buluyorken senin intihar etmene hiçbir anlam yükleyemem genç arkadaşım...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar