bugün

robin thicke

güzel şarkıları ve beğenilesi yüzü ile "bu adam tutar" dediğim yabancı şarkıcılardandır.

ayrıca şunu fark ettim de adam izlediğim her klibinde remy martin içerek "bizim de bi şeklimiz var kardeşim" demektedir.
© copyright 2005 - 2026