bugün

2015 lys 2

Saat 10da olan sınavdır.

Biyoloji zorlasınlar bilen de yapamasın. Fiziği tam yapabildiğim gibi çıksın. kimya adlandırma ağırlıklı çıksın elde çıkmasın. Temennim bu yönde. Bu sayede mf4 de uçmayı planlıyorum.
© copyright 2005 - 2026