bugün
- guyana4
- bosna hersek3
- bir insana inanmak2
- düşün ki o bunu okuyor17
- arnavutluk2
- dünya5
- özbekistan3
- nato zirvesi3
- fransa2
- velvet13
- portekiz3
- kolu kıllı kız3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- türk moğol kardeştir3
- hızlı para kazanmanın yolları4
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- ahududu2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- sözlük kızlarının vücutları15
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- gülüm diyen kız10
- coğrafya2
- 2026 dünya kupası20
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol13
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- yılmaz güney12
- kuzenin içine boşalmak14
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- iveco daily3
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- gün gelecek dün olacak5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- haram ile cömertlik yapmak3
- otokar sultan2
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- haiti4
- fas4
- kemal kılıçdaroğlu18
bu gün derin tartışmalara gebe olmuş bir durumdur. üniversitede, hocalar genelde bizim sosyalistir. türkçü bir tane genç vardı. konu ömer hayyam dı. ben şarapçı dedim ona diye hocalar beni çok pis eleştirdi.
mesela bi tane hocamız tanrı kötülüğü yaratmıştır o halde kötüdür demişti.
diğeri fikir belirtmedi.
türkçü olan genç( imanlı bu) alakası yok dedi.
ben ise, tanrıyı kanıtladınız iyi veya kötü olduğunu mu tartışıyoruz dedim. beni ayıpladılar.
ayrıca biri panteist çıktı, evrenle tanrı bütünleşiktir dedi( hayyam da böyle düşünüyorumuş, ayrıca şarap ve kadını mecaz anlamda kullanıyormuş)
tabi tam bir saçmalıktı, ama hocalara pek bir şey diyemedim. adamlar bildiği saçma sapan tartıştı la,
bir kere bir tanrının iyi veya kötü olmasının varlıkla hiçbir ilgisi yoktur.
ahlak felsefesi ile varlık felsefesi farklıdır çünkü.
neyse sosyalistlerin bile din konusunda cahil olması( ki bi tane hocamız full anarşist takılıyordu panteist çıktı) bana saçma geldi.
yani fikir belirtirken bile korkulan kesimdir. dinlenmeyen kesimdir de, adamlar biz tanrıyı tartışıyoruz varlığına inanmayan biri neden aramızda fikir belirtsin gibisinden bana laf çaktılar resmen.
ayrıca hayyam batınıdir, ve batınilik zaten din dışıdır da dedim. sikine takan olmadı, adam içkiyi kendini bilen içmesi sıkıntı değil dedi. ulan ne alaka, dinde haram zaten bu. kendinden geçmekle bir ilgisi yok yani.
o değil tanrıyı siktir et, devamsızlığım fazla piçliğine hoca bırakacak diye korkuyorum.
ayrıca işte bilim yerleri türkiye' de böyle bir yer. bu da utanç verici bir durum.
mesela bi tane hocamız tanrı kötülüğü yaratmıştır o halde kötüdür demişti.
diğeri fikir belirtmedi.
türkçü olan genç( imanlı bu) alakası yok dedi.
ben ise, tanrıyı kanıtladınız iyi veya kötü olduğunu mu tartışıyoruz dedim. beni ayıpladılar.
ayrıca biri panteist çıktı, evrenle tanrı bütünleşiktir dedi( hayyam da böyle düşünüyorumuş, ayrıca şarap ve kadını mecaz anlamda kullanıyormuş)
tabi tam bir saçmalıktı, ama hocalara pek bir şey diyemedim. adamlar bildiği saçma sapan tartıştı la,
bir kere bir tanrının iyi veya kötü olmasının varlıkla hiçbir ilgisi yoktur.
ahlak felsefesi ile varlık felsefesi farklıdır çünkü.
neyse sosyalistlerin bile din konusunda cahil olması( ki bi tane hocamız full anarşist takılıyordu panteist çıktı) bana saçma geldi.
yani fikir belirtirken bile korkulan kesimdir. dinlenmeyen kesimdir de, adamlar biz tanrıyı tartışıyoruz varlığına inanmayan biri neden aramızda fikir belirtsin gibisinden bana laf çaktılar resmen.
ayrıca hayyam batınıdir, ve batınilik zaten din dışıdır da dedim. sikine takan olmadı, adam içkiyi kendini bilen içmesi sıkıntı değil dedi. ulan ne alaka, dinde haram zaten bu. kendinden geçmekle bir ilgisi yok yani.
o değil tanrıyı siktir et, devamsızlığım fazla piçliğine hoca bırakacak diye korkuyorum.
ayrıca işte bilim yerleri türkiye' de böyle bir yer. bu da utanç verici bir durum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar