bugün

ac milan

farkettiniz mi bilmiyorum ama milan'lı,liverpool'lu şampiyonlar ligi daha zevkliydi.

milan 'ın artık eski günlerine dönmesi lazım.inter'in eski günlerine dönmesi lazım.

sürekli aynı maçlar,turu geçicek takımın %70 belli olması şampiyonlar liginin heyecanını azalttı bence.

eskiden barcelona-milan eşleştiği zaman tur ortada olurdu.şimdi olsa ilk maçtan biter iş.
© copyright 2005 - 2026