bugün

i doser

ulan biraz önce 2. defa quick happy yi denedim. ilkinde ışık açıktı , nasıl olacağını merak ettiğimden dolayı sadece tanıdım.

2. denediğimde ise ışığı kapatıp , koltuğa uzandım gözlerimi kapadım. quick happy lan quick happy , dozu açtıktan sonra öyle bir korktum ki , abi normalde insanı mutlu eder dimi ? yarattığı atmosferden dolayı oldukça fazla korkuttu beni , 1 dakika dayanabildim ve kapattım.

aslında gates of hades i denemek istiyodum ama onu açmaya götüm yemez benim.

bir dahaki sefere kendimi hazırlayabilirsem diğer dozları denemek istiyorum.
© copyright 2005 - 2026