bugün

manuel raymond

8 yil once aldigim ilk elektro gitarimdir kendileri. yaklasik 3 sene boyunca araliksiz calmam uzerine artik yeni biseyler kesfetme amaciyla aldigim 1997 Fender stratimla arasinda uzaktan yakindan alaka olmamasi da sasirtici degildir. Manuel raymond strat gibi gorunur ama kasa olculeri amerikan standard strat tan cok farklidir, raymond un klavyesi daha uzun ve daha buyukken stratin klavyesi sasirtici derecede daha kisadir. Adam olun.
© copyright 2005 - 2026