bugün

penba ba

22 martta Kadıköy şükrü saraçoğlu stadı'na beklediğimiz topçu. aynı zamanda olimpiyatta 0-2 döşediğimiz maçta süt dökmüş kedi gibiydi Fenerbahçeli savaşçılarımızın arasında. bekliyoruz yine.

(bkz: gel bakalım sen bi gel)
© copyright 2005 - 2026