burger king

çift menü adı altında yapılan o menü tamamiyle bir para tuzağıdır. 2 kişi o menüye giriyorsunuz kuş kadar bi hamburger ve üstüne üstünlük 12.75 tl size giriyor. tamamiyle ketenpereci bir firma.
© copyright 2005 - 2026