bugün
- tüm çıplaklığımla burdayım9
- herkesle iyi anlaşan insan13
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle23
- kadir inanır'ın vefatı7
- saraca finch house7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- paraguay2
- japonya8
- güney afrika3
- fransa4
- deprem3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- galatasaray2
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- cüneyt arkın3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- bili bili yumurta3
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- menfaati için bir kişiye yalakalık yapan insan2
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- anın görüntüsü24
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı2
- istanbul6
- kemalist dünya26
- ekşi ekşi kokan kezo2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- almanya5
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- 2026 dünya kupası28
- 28 haziran 20263
- elon musk3
- gönül adamı2
- kucaklaşma günü3
- thereads2
- başkan3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
Düşünmek için çok vaktim oldu,hala da var
ama artık sıkıldım
eksik kalan bişeyler var, yarım kaldık biz baya..
En azından ben böyle düşünüyorum
yanlış anlama senden bi şans daha falan beklemiyorum
istemiyorum gerçekten..
Çünkü bana ait değilsin,olsaydın elbet kavuşurduk
ya sen gelirdin ya ben
şimdi ne sen gelirsin ne ben
kaderde de yazılı değil zaten
ya aslında sorun ne biliyor musun?
Ben doğruyu yanlışı yakışanı yakışmayanı çok iyi biliyorum
ilk defa doğrunun peşinden değil istediğimin peşinden gittim
o yüzden pişmanlık lüksüm yok.
Çok haksızlık ettin bana.
herşeyi anlatıcam sana.
ama beklentisiz..kendim için yapıcam.
eğer bu içimdeki yükü atmazsam olmuyor.
Belki pişman olucaksın, belki etkileniceksin.çok şaşıracaksın
bu hiçbişeyi değiştirmicek
ikinci defa kendim için bişey yapıcam
yeniden başlayabilmem için bunu yapmak zorundayım
Seni çok sevdim..
Mutsuzluğuma sebep olan kişinin mutluluğunu önemseyecek kadar çok sevdim
Umarım sende birini benim gibi çok sevebilirsin
Biz olamayız..
Daha fazla üzülmek istemiyorum
Canım çok yanıyor ama geçicek biliyorum
belki aylar yıllar geçicek..geçsin napalım?
Ben çok şanslıyım aslında;
sevmeyi öğrettin bana.Birine değer vermeyi, özlemeyi
Bunun için çok teşekkür ediyorum sana
ama artık sıkıldım
eksik kalan bişeyler var, yarım kaldık biz baya..
En azından ben böyle düşünüyorum
yanlış anlama senden bi şans daha falan beklemiyorum
istemiyorum gerçekten..
Çünkü bana ait değilsin,olsaydın elbet kavuşurduk
ya sen gelirdin ya ben
şimdi ne sen gelirsin ne ben
kaderde de yazılı değil zaten
ya aslında sorun ne biliyor musun?
Ben doğruyu yanlışı yakışanı yakışmayanı çok iyi biliyorum
ilk defa doğrunun peşinden değil istediğimin peşinden gittim
o yüzden pişmanlık lüksüm yok.
Çok haksızlık ettin bana.
herşeyi anlatıcam sana.
ama beklentisiz..kendim için yapıcam.
eğer bu içimdeki yükü atmazsam olmuyor.
Belki pişman olucaksın, belki etkileniceksin.çok şaşıracaksın
bu hiçbişeyi değiştirmicek
ikinci defa kendim için bişey yapıcam
yeniden başlayabilmem için bunu yapmak zorundayım
Seni çok sevdim..
Mutsuzluğuma sebep olan kişinin mutluluğunu önemseyecek kadar çok sevdim
Umarım sende birini benim gibi çok sevebilirsin
Biz olamayız..
Daha fazla üzülmek istemiyorum
Canım çok yanıyor ama geçicek biliyorum
belki aylar yıllar geçicek..geçsin napalım?
Ben çok şanslıyım aslında;
sevmeyi öğrettin bana.Birine değer vermeyi, özlemeyi
Bunun için çok teşekkür ediyorum sana
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar