bugün

fifa 15

kötü oyundur. yıllarca pes oynayan biri olduğum için bu yorum makul olabilir fakat yıllardır fifa oynayan yakınlarım bile fifa 15 den nefret ettiklerini açıkça dile getirmiştir.
© copyright 2005 - 2026