bugün

uludağ üniversitesi ülkü ocakları

geçen gördüm, elleriyle kurt işareti yapıp bağırarak yürüyüş yapıyorlardı çadıra, standa meydan okurcasına. resmi topluluk olmamaları umurlarında değildir diye de düşünüyorum ayrıca.
© copyright 2005 - 2026